CEM DAŞDELEN- KARS / TEKHA
Kağızman Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Okan Daştan, ilçe genelinde park, dinlenme ve oyun alanlarının artık 24 saat güvenlik kameralarıyla izleneceğini duyurdu.
Yapılan açıklamada, kamu malına zarar veren, çevreyi kirleten ya da çöp atan kişilerin tespit edilerek idari para cezasına çarptırılacağı belirtildi.
Uygulamanın amacı; çocukların ve vatandaşların güvenliğini sağlamak, kamu alanlarını korumak ve çevre bilincini artırmak olarak açıklandı. İlçede kamu düzenini ve temizliğini bozan her türlü davranışa karşı sıfır tolerans gösterileceği vurgulandı.
Kaymakam Okan Daştan, açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “Bu ilçe hepimizin… Koruyup güzelleştirmek de hepimizin görevi. Tüm vatandaşlarımızdan daha duyarlı ve sorumlu bir yaklaşım bekliyoruz.”
Yeni uygulamayla birlikte Kağızman’da çevreye saygı ve kamusal alanların korunmasına yönelik denetimler artırılacak.

GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Van’da Emniyet Mensuplarını Taşıyan Midibüs Devrildi: 4 Yaralı
1099 kez okundu
2
İstanbul’da Göçmen Kaçakçılığı Ve Sahte Belge Şebekesine Operasyon: 18 Gözaltı
176 kez okundu
3
Ankara’da “Change” Operasyonu: Depremde Hasar Gören Araçları Kullanan 4 Şüpheli Gözaltında
110 kez okundu
4
Kars’ta Güvenlik ve Asayiş Toplantısında yeni yıl öncesinde alınacak tedbirler değerlendirildi
102 kez okundu
5
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’ndan Çifte Yasadışı Bahis Operasyonu: Kırmızı Bülten ve Malvarlığına El Koyma Kararı
101 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.