ANKARA/TEKHA
Burdur Şeker Fabrikası’nda üretimde kullanılan kireç taşından açığa çıkan karbonmonoksit gazı nedeniyle 7 işçi zehirlendi. Sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan işçilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Olay, saat 10.30 sıralarında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikadaki üretim sürecinde kullanılan kireç taşından karbonmonoksit gazı yayıldı. Gazdan etkilenen 7 çalışan fenalaşınca, diğer işçiler durumu hemen yetkililere bildirdi.
İhbar üzerine fabrikaya sağlık, polis ve AFAD ekipleri sevk edildi. Olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan işçiler, ambulanslarla Burdur Devlet Hastanesi’ne götürüldü.
Hastaneye kaldırılan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu aktarıldı. Öte yandan AFAD ekipleri, fabrikada gaz yoğunluğunu tespit edebilmek için ölçüm çalışması başlattı.
Yaşanan olayla ilgili soruşturma sürüyor.
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
İİB’nin 9 Aylık İhracatı 9,2 Milyar Doları Aştı
54 kez okundu
3
Türk Askerinin Lübnan Görev Süresi 2 Yıl Daha Uzatıldı
45 kez okundu
4
Gazze’ye Yardım Götüren Küresel Sumud Filosu Yüksek Riskli Bölgeye Girdi
44 kez okundu
5
KKTC Meclisi’nden “İki Devletli Çözüm” Kararı
44 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.